Geen categorie

AFGELASTING WIELERWEDSTRIJD VOOR NIEUWELINGEN 5/08/2020

Geachte wielerliefhebber,

Het College van Burgemeester en Schepenen van de Gemeente Linter heeft besloten om een negatief advies toe te kennen betreffende de organisatie van de wielerwedstrijd voor Nieuwelingen van woensdag 5 augustus 2020 te Heide Linter. Bijgevolg wordt deze wedstrijd geannuleerd.

We hadden als club een heel mooi sportief topprogramma uitgewerkt voor 2020, maar spijtig genoeg verloopt dit jaar niet zoals iedereen het gehoopt had. Net zoals vele andere verenigingen, zagen wij ook ons programma smelten als sneeuw voor de zon.

Wij beseffen als club maar al tegoed dat deze activiteiten in deze moeilijke periode niet het allerbelangrijkste zijn. Wielerclub Heide Sportief Linter wenst daarom dan ook u en uw familie een goede gezondheid toe in deze bizarre tijden.

Tevens willen wij van deze gelegenheid ook gebruikmaken om onze hoofdsponsors en onze sponsors een hart onder de riem te steken. We doen dan ook een warme oproep aan de inwoners van Linter om zoveel mogelijk de lokale handel te steunen. Zij zullen zeker en vast onze en uw steun kunnen gebruiken.

Hopelijk tot zeer binnenkort en hou jullie allen gezond,

Met vriendelijke groeten,

Het bestuur van Koninklijke Wielerclub Heide Sportief Linter