Geen categorie

AFGELASTING JAARLIJKSE PENSENKERMIS

Beste sportvrienden,

Na reeds eerder ons volledig wedstrijdprogramma van 2020 geannuleerd te hebben, met inbegrip van onze jaarlijkse uitstap, willen wij u ook melden dat wij eveneens overgaan tot annulering van onze jaarlijkse pensenkermis die normaal gezien ging doorgaan op zaterdag 7 november 2020.

Wij beseffen als club maar al tegoed dat deze activiteiten in deze moeilijke periode niet het allerbelangrijkste zijn. De veiligheid van éénieder van ons staat immers centraal. Wielerclub Heide Sportief Linter wenst daarom dan ook u en uw familie een goede gezondheid toe in deze bizarre tijden.

Tevens willen wij van deze gelegenheid ook gebruikmaken om onze hoofdsponsors en onze sponsors een hart onder de riem te steken. We doen dan ook een warme oproep aan de inwoners van Linter om zoveel mogelijk de lokale handel te steunen. Zij zullen zeker en vast onze steun kunnen gebruiken.

Hopelijk tot zeer binnenkort en hou jullie allen gezond,

Met vriendelijke groeten,

Het bestuur van Koninklijke Wielerclub Heide Sportief Linter